Kush janë ‘pijanecët’ më të mëdhenj në botë: Ja renditja e konsumit të birrës për frymë në 170 vende

Si konsumatorët më të mëdhenj të birrës në botë, një çek mesatar konsumon 152.1 litra birrë në vit.Ndërkohë, kombet evropiane renditen të gjitha në 10 vendet e para, bazuar në analizën e fundit nga Kirin Holdings.
Në përgjithësi, SHBA-të u renditën në vendin e 27-të nga 170 vende në bazë të raportit për frymë, duke rënë poshtë Mbretërisë së Bashkuar, Australisë dhe Brazilit.Sot, Çekia e njeh zyrtarisht kulturën e birrës si pjesë të trashëgimisë së saj kombëtare, me 96% të prodhimit vendas.Për më tepër, çekët kanë konsumin më të lartë të birrës për frymë në botë, një traditë që daton që nga viti 993. Në mënyrë të ngjashme, Gjermania dhe Belgjika gjithashtu e njohin kulturën e birrës si trashëgimi zyrtare dhe renditen ndër vendet kryesore që pinë birrë, falë vendit të saj të qëndrueshëm në kulturat e tyre kombëtare. Çekia renditet e para në konsumin e birrës për frymë

Image

Për të 31-tin vit radhazi, Çekia kryeson listën, edhe pse ka një rënie vjetore .Vlen të përmendet se Budëeiser origjinal i ka rrënjët në vend, ku birra nga rajoni i Bohemisë së Jugut quhet “Budëeiser”. Në vitin 1876, një emigrant gjerman në SHBA e përvetësoi emrin për fabrikën e tij të birrës, duke i bërë homazh stilit tradicional çek.Në vendin e dytë është Austria , ku birra standarde është birra e çelët lager, e njohur si “Märzen”.Ndërkohë, Lituania dhe Irlanda vijnë nga afër, ku një person mesatar pi mbi 100 litra birrë në vit. Në Irlandë, Guinness konsiderohet gjerësisht si birra kombëtare, me fabrikën origjinale të birrës St. James Gate që tani është mbi 260 vjeçare.Megjithatë, është interesante se si Mbretëria e Bashkuar ashtu edhe Nigeria konsumojnë më shumë Guinness sesa Irlanda, falë kulturave të tyre të gjalla të birrës. Në fakt, një në 10 birra të shitura në Mbretërinë e Bashkuar është Guinness.Nëse shikojmë përtej Evropës, Panamaja , Meksika , Gaboni dhe Afrika e Jugut renditen gjithashtu midis 20 vendeve të para.

Publikuar nga Publik Media